torsdag 1. januar 2015

Året 2014 Del 2

Velkommen til Del 2 i min årskavalkade. Nå er det sommer og vi har mange gode varme dager.
Vi bruker en del av sommerferien til å reise til et av mine favoritt land England. Hvor vi besøker bla
den vakre katedralen i Gloucester. I min Pinterest mappe har jeg et bilde fra en bygning jeg ofte har tatt meg i å beundre....elsker jo gammel arkitektur.....Bildet viste seg å være fra denne katedralen.....og jøje meg som jeg knipset i vei når jeg kom inn....for nå var det min tur til å forevige alt dette vakre :)) 


Ja for det maaaange bilder....Og ekstra gøy var det at dette stedet også ble brukt i Harry Potter filmene. I etterkant når jeg har sett filmene kan vi tydlig kjenne oss igjen i dette fantastiske miljøet .

Det er sommer i butikken og vi har godt besøkt, selv om jeg kanskje skulle ønske det var mer trøkk...Varmen tok visst på oss alle en stund....og folk var ikke i det beste shoppinghumøret..:)
 Denne maritime knaggrekken laget jeg og min mann . Husker godt kunden som kjøpte den til noen venner som hadde hytte. Hun kunne komme tibake den sommeren å fortelle at de hadde blitt SÅ glad for denne gaven.....Slike tilbakemeldinger gledet oss veldig  :))))

 Jeg velger å ta med mitt gamle unike bord hjem fra butikken....pågangen fra folk ble stor og mange ønsket å kjøpe det....kjente jeg ble litt "redd" for en dag å falle for fristelsen... så hjemme var det i sikkerhet...hi,hi.  En vakkker lyskrone får også pryde stuen....en vakker sak fra Affari:)
Sommeren bare fortsetter med sine varme og skjønnhet....dette bilde skulle vise seg å bli med i min årskalender som ble til noen måneder senere...:)
 Jeg finner flere skatter denne sensommeren, som dette gamle bordet jeg har hatt mye glede av...
Nydelige plansjer og annet høstelig flytter inn i butikken....

Hvis jeg skal trekke fram et bilde som jeg ble veldig glad i år må det bli dette....Det ble også forsiden på min kalender i dette året :) Jeg hadde hatt en litt tøff dag på jobb denne dagen kan jeg huske og kjente at jeg trengte å gjøre noe kreativt når jeg kom hjem.....resultatet ble dette og det kjentes godt å "reise bort" i alt det vakre og kreative en stund :)
 En vakker skatt av et bord ankommer og jeg som elsker å male prøver ut milkpaint for første gang....det skulle ikke bli siste.....utrolig morro og for en effekt..:)
Eplehøsten er igang og det ble mye eplebilder denne høsten.....:)
 Ja jeg bare forelsker meg helt i den vakre varme høsten......bladene har bare de meste fantastiske farger og jeg blir inspirert....både inne og ute :)

 Så kom endelig Vibeke Design årskalenderen vi hadde laget denne høsten og jeg sier "vi" for dere der ute fikk også lov til å bestemme på deres favoritt. Det ble mange skjønne kommentarer og hyggelige mail i denne perioden. Resultatet ble en vakker kalender som vi fikk gleden av å sende ut til mange land og til mange her i Norge...TUSEN TAKK og håper dere får glede av den i 2015 :)








Så i november skal jeg for første gang gjøre noe jeg adri har gjort før...Jeg skal holde min første inspirasjonskveld . Kvelden blir holdt i Nevlunghavn av Bulken Damegruppe og mange ønsket å komme(hurraaa!)....Åååå det var en nervepirrende og morsom utfordring som jeg gjerne gjør igjen....Budskapet mitt om at det enkle inspirerer håper og tror jeg nådde fram til glede for de frammøtte :)
  Vi får ny sofa og vi synes det var stas å få en nytt møbel som satte sitt preg på stua :)
 Det blir JUL i butikken og jeg koser meg med å dekorere og mange kunder kommer hyppig på besøk:)


 Så melder favoritt måneden Desember sin ankomst ....med lys,varme, kreativitet, hygge og ro...

 Vi er på vårt første julemarked på Liseberg i Gøteborg...En magisk opplevelse for oss alle og som vi gjerne gjør igjen:)

 Ingen jul uten pepperkakeglede....og polkagriser :)
 Kreativiteten er på topp og dama kooooser seg....:)

Vi har nydelige juledager med bare hygge og kos og man kjenner bare takknemlighet for å oppleve dette.

Helt til slutt ønsker jeg å takke alle jeg har møtt på min vei i dette året. Så masse positivitet og glede man opplever fra alle dere der ute både på nett og i virkeligheten. Hadde dere bare visst hvor mye alt dette betyr.....
Nå gledes det til å ta fatt på et helt nytt år, måtte det bli et godt og spennende år for oss alle !

                                 Årets første klem i 2015 fra Vibeke

10 kommentarer:

  1. slike vakre bilder !!! Jeg elsker hver eneste en av dem !!! beste ønsker for det nye året !!! elsker hilsener fra angie fra Tyskland

    SvarSlett
  2. I've enjoyed your posts and pictures this past year, Vibeke! I am looking forward to seeing more this year. Happy New Year!

    SvarSlett
  3. I love all of your photos and decorations :)
    May this new year bring you twelve months of happiness,health and never ending joy –Happy New Year!!!

    SvarSlett
  4. Å nå har jeg sittet å kost meg med årskavalkaden din, og du tar de hærligste bilder (som jeg skulle likt å hatt oppskriften på)
    Du innspirerer med din kreativitet, og det skapet du har med spiseplassen din, har gitt meg ideen til noe lignende, for jeg har jo det jeg trenger for å få noe i den stilen.

    Ønsker deg og dine ett riktig godt nyttår, og jeg gleder meg til å fortsette å følge deg o 2015

    SvarSlett
  5. Ah...foi um ano incrivel,você sempre nos presenteia com belas inspirações! Amo o teu blog,minha gratidão!
    Feliz 2015!

    SvarSlett
  6. I`ve enjoyed 2014 with you so much ♥ xoxo, Alexandra

    SvarSlett
  7. Dån og besvim om hverandre her altså!!!!
    GU så vakkert alt er!!!!!
    Verdens flinkeste Vibeke;))))))
    Tusen takk for herlig inspirasjon på en meget regntung dag.
    Kisses and love fra meg
    xxx

    SvarSlett
  8. Vibeke: All your months of 2014 were full of beauty and inspiration. I wish you more of the same in 2015..Happy New Year from the USA..Judy

    SvarSlett
  9. Thank you dear friend for that lovely look back on 2014. You sure so take some great pictures. Happy New Year! Jo

    SvarSlett
  10. Vakre bilder som inspirerer! Bloggen din er min favoritt! Godt nytt år! Gleder meg til å følge deg videre! Klem fra Margrethe

    SvarSlett