lørdag 25. oktober 2014

Gode tanker

 God helg alle dere gode der ute ! I dag ønsker jeg å dele noen gode tanker med dere...GODE TANKER om at jeg føler meg heldig som har så mange positive og gode folk rundt meg... Folk som man merker faktisk vil deg bare godt.....DET er noe av det beste et menneske kan føle tror jeg, og det gjør deg bare varm og god innvendig :) Slikt får man også inspirasjon og kreativitet av....og det trenger man i bøtter og spann nå som kreativiteten virkelig skal ut å prøve seg.....Neste uke begynner jeg nemlig å produsere malerier og juledekorasjoner til julebutikken som åpnes midten av november.

I dag inspirerer det av denne høstelige hortensia buketten....fantastisk ute som inne denne "fryd for øyet "buketten . Vil også dedikere disse blomstene til alle skjønne folk jeg har hatt gleden av å møtt denne uken.....TAKK FOR ALT DERE GIR !


 En skjønn fransk egge kurv funnet hos Gammel Kjærlighet.








 Inne skaper buketten og tekstiler er varm og god atmosfære....


 Nye stoler er flyttet inn, også fra Gammel Kjærlighet. Er bare så glad i slike og tror de vil bli fine til den nye sofa kroken....når den blir endelig ferdig:)

En skjønn ,skjønn gyngestol har flyttet inn i butikken. Så sjarmerende med sin enkle design og patina.
( pute og pledd er ikke til salgs )

 Søte lysfat eller underfat til blomsterpotter disse zinkfatene fra Affari. Herlige rustinspirerte lykter i flere varianter finnes også i butikken.



 Vakre gamle bilder er på plass..."Kan du inte tala"skimtes bak her....Vakker orginal ramme og en figur jeg var svært begeistert for som barn.
Med gode , GODE tanker ønskes det fortsatt god helg herfra !
                                  KLEM VIBEKE

12 kommentarer:

  1. visual candy! love the rusty buckets!

    SvarSlett
  2. Love the rocking chair,pillow,and blanket.So many beautiful colors,thanks.

    SvarSlett
  3. Underbara bilder och nyanser!! Fin helg till dig. Kram Anna

    SvarSlett
  4. Beautiful displays! Those hydrangea blooms are so big. I love your brown and white transferware, too - one of my favorites in transferware.

    SvarSlett
  5. Hejsan kära vän!
    Blir alltid lika fascinerad av dina underbara bilder och ditt skapande. Du är så bra och din blogg är bara bäst!
    Kram till dig och ha det gott i höstmörkret.
    Raina

    SvarSlett
  6. Your fall vignettes have been so beautiful and inspirational!
    Mary Alice

    SvarSlett
  7. Det er alltid så deilig å komme inn på bloggen din, Vibeke fordi det er ALLTID noe vakkert å hvile øynene på. Elsker stilen din vettu:)
    Ha en fin søndag og gode tanker tilbake!
    Klemmer fra Jorunn

    SvarSlett
  8. I just love Hydrangeas in autumn colours!

    SvarSlett
  9. That is one of the prettiest hydrangeas I've ever seen! I love your style and so would wish I could visit your shop in Norway! I am a 100% Norwegian by heritage and just love all things Norwegian. Your blog is simply beautiful.

    SvarSlett
  10. What beautiful fall colored decor!

    SvarSlett
  11. ❤Aldeles Nyyydelig min venn!
    Flinkeste jeg kjenner❤

    Kiss and love❤

    SvarSlett
  12. Acabo de conocer tu blog por casualidad y me encantan las fotos!!! Qué de inspiración!
    Preciosas las mantas de este post.

    Saludos!!!!!

    SvarSlett