onsdag 14. august 2013

Sommeren som var i blått og grønt!

 I dag byr jeg på et tilbakeblikk i sommerens fineste farger i blått og grønt! I bildearkivet mitt finnes det mange i denne fargeskalaen,og siden jeg nå skal på tur i noen dager byr jeg på en SOLID reprise..:) Enjoy!


Grønt og blått hjørne av kjøkkenet her, et hjørne som gjør meg bare GLAD!

Franske gamle skatter satte preg denne sommeren!
Den vakre gamle franske bollen er bare en dekorasjon i seg selv med sitt slitte og skjønne dekorerte preg. Slike boller ble flittig brukt i de franske  hjem langt langt tilbake har jeg blitt fortalt.




Mere herlige blomster som skapte fargefest! Her i selskap med italienske tallerkner i aqua! Jammen fikk de prøve tallerkenhyllene også:)







 Ja tilogmed sommerens "loppefangst"gikk mye i blått og grønt:)

 Ved inngangen har det vært grønn/blått der også,noe vi har vært svært fornøyd med:)
Hva skjer når vinteren kommer tror dere? Tror ikke det blir så fint med denne grønnfargen på døra da....
så da skjer det vel igjen som i fjor...det blir en ny farge:)

I dag reiser jeg på tur til Vilnius med jobben min og vet dere hva som er litt morsomt?....ved bare å kaste et raskt blikk oppi kofferten min kan man lett se at denne dama er glad i grønt og blått...på tøyet sitt også...,ho,ho:) Nå blir det et lite opphold her på bloggen, men snart er jeg tilbake med mere sensommer og høstlige bilder:) KLEM TIL DERE ALLE! VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Thank you for sharing this beautiful pictures! I love these colours, their my favorites.
    It's a joy to look at your blog every time.
    Lovely greetings from Holland, Peetje

    SvarSlett
  2. Så herlig tilbakeblikk:)
    Kjempe kos å nyte disse nydelige bilder nå på sensommeren:)
    Liker selv veldig godt blått, så bare kjempe flott:)
    Ønsker deg en strålende tur, kos deg masse:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder i herlige farger!!!
    Kos deg masse på tur vennen min. Så blogges vi snart igjen vi vet du :)
    Sove godt, og drøm så søtt.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Du har jo bare nydelige bilder du, men det første bildet var bare utrolig vakkert.. såå enkelt, såå fint.

    SvarSlett
  5. For et herlig bilderas! Du tar bare de skjønneste bilder og det er rene terapien å se på de vakre stillebene du lager. Ha en kjempefin tur og kos deg masse!

    SvarSlett
  6. Wow, soooo beautiful!

    Greetings, Sylvia

    SvarSlett
  7. Wow!! Fantastisk nydelige bilder!!!

    SvarSlett