mandag 25. mars 2013

Påskepynt ute!

 Det er blitt ettermiddag å jeg koser meg med å pynte litt ute til påske..En lykt blir tent og egg,kvist,fjær og nytt i dekorasjonene  i år er HØY. Høyet er brukt i kassen ,den gamle kjelen og hjertekransen har gått fra julekrans til påskekrans.Verdens skjønneste votter fikk jeg av Camilla i påskegave  her om dagen,sammen med marsipan..(mmmm.. det beste jeg vet:). Vottene kjøpte hun på sin første basar for 30 år siden...og ville at jeg skulle ha de..Camilla er et tvers gjennom godt og vakkert menneske jeg er så heldig å bli kjent med her i bloggverdenen.



En røff og tøff krans med egg, puselabber og fjær ønsker velkommen i år:))

 Dette er en ide fra Sverige hvor de pynter grener med fjær utendørs. Foreldrene mine bor i Sverige så det er alltid hyggelig å se hvordan de pynter der:) Klart man må ta med seg gode ideer og gjøre de om på sin måte...det gjør jeg hele tiden:)




Veldig enkel og røff påskepynting ute ble det herfra i år og morro var det å bruke høy i dekorasjonene:)  Enkelt ,billig og meget dekorativt å bruke dette matrialet:)
Kjære alle sammen TAKK for alle skjønne tilbakemeldinger dere gir,man blir bare helt varm i hjertet av sånt!
                      KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Så flott påskestemning, jeg liker også å pynte ute, det er jo vår.
    Riktig god påske til deg.

    Hilsen Tove kristin

    SvarSlett
  2. Åh så fint!!! Jag får nog oxå ta tag i uteplanteringen, men vintern får släppa först :)) Ha det gott. Kram Anna

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg!!! Så fint du har pyntet ute!! Og så likt vi tenker. Jeg skal også bruke høy å pynte med. Pappa tok med en stor pose til meg i går. Skal kose meg og lage noen dekorasjoner i morgen. Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg!! Stor klem og god natt til deg fra meg.

    SvarSlett
  4. Å så koselig å se vottene igjen....og OM de har kommet til sin rette plass og OM de er deg vel undt.....JA sier bare jeg!
    Helt utrolig at jeg ikke har klart å rote de bort på 30 år......hi,hi,de har vært med på mange flyttelass.....endelig kom de " hjem" ...

    Så lekkert du pynter altså!
    Her er flotte dager fortsatt og tror vi må grille pølser en dag!
    Tenker du ha koselige dager nå.

    Takk for så skjønne ord...betyr veldig masse for meg...
    God natt min skatt i morgon kjem eg att,med ein blomstrete hatt...ho,ho,ho.....
    Klem Camilla.

    SvarSlett
  5. Åååå så UTROLIG herlig pynt! ELSKER det! Rett og slett vakkert og stilrent. Nydelige sarte farger mot sink :) GOD PÅSKE!

    SvarSlett
  6. Hei høpp!

    Nydelig pyntet:)

    Nyt påsken med dine:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  7. Så koslig å pynte ved inngangen,hjertet ditt er så flott:)
    Ha en hyggelig dag...her skinner solen så godt:D
    Vibeke:)

    SvarSlett
  8. Nok en gang et helt HERLIG blogginnlegg fra deg! Elsker å være her inne og suse etter inspirasjon. Veldig fin,lun,positiv og inspirasjonsrik blogg!! Her pakker vi for å ta hytte-påske-ferie;) klem Lillan

    SvarSlett
  9. Ønsker deg en riktig god påske, Vibeke!
    Titti-klem

    SvarSlett
  10. Kjære vakre vennen, tusen, tusen for utrolig herligevord og omtanke....
    Setter umåtelig stor på det og det varmer langt inn i hjerterota:)))
    Det med barna er jo sårt og det kjæreste man har, så skulle så gjerne byttet plass med henne.......
    Jeg setter utrolig stor pris på deg og er virkelig glad for å ha blitt kjent med deg:)

    For noe fantastiske innlegg du har komme med:) det teppet ditt var bare skjønt...sukk.....:)
    Også pynter du så kjempe koselig inne som ute:)
    Ønsker deg og dine en herlig Påske, nyt dagene og ta vare på hverandre

    SvarSlett
  11. Hei igjen:)
    Glemte å skrive:)
    Klem klem Merete

    SvarSlett
  12. Du er jo bare så flink- Kjempefint!
    God Påske!
    Mvh Monica

    SvarSlett