torsdag 21. februar 2013

Hvit blomsterharmoni!

Etter noen fargerike innslag her på bloggen,byr jeg i dag på bilder fra et nesten kritthvitt kjøkken! Jeg er jo som sagt veldig glad i farger men innimellom kan det være heeelt fantastisk med bare hvitt....slik som jeg har hatt det mange ganger på kjøkkenet....og hvite blomster hører også med da selvsagt!




Denne sommeren hadde jeg rett og slett fått DILLA på "hundekjeksblomsten",jeg brukte den til det meste og ble veldig inspirert !



 De vakreste blomster kan man være heldig å finne rett utenfor sitt eget hus...det gjorde jeg og laget bukett av noe av de vakreste jeg vet...Lupiner og syriner i HVITT!!!















Ja det var en laaang titt i HVITT det men i morgen byr jeg på farger igjen...og etter et dykk i bildearkivet er det ikke vanskelig å se hvilken annen farge jeg er glad i på blomster også.....Velkommen i morgen for en mimrekalvalkade i fargen ROSA! Nydelig torsdagskveld alle sammen,klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Vakkert,vakkert.<3
    Klem.

    SvarSlett
  2. Jeg blir helt satt ut - bare så nydelig.

    SvarSlett
  3. Man blir bare så utrolig glad når man titter inn til deg:)
    Noe så fortryllende vakkert og inspirerende vennen:)
    Skulle vært hjemme hos meg du og hjulpet litt hi hi hi...
    Nydelig:)
    Du som allti har så mange vakre unike tekstiler veit du om et sted hvor jeg kunne fått tak i noen gamle filleryer i nydelige farger????
    Ha en herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
    Svar
    1. Å snille Merete:)Ditt hjem klarer du fint å lage vakkert selv:)))Har ikke sett slike filleryer,men skal faktisk snart ut på jakt så da skal jeg ha deg i tankene:)Klemmer og god helg fra Vibeke

      Slett
  4. Pretty good nice design neat and comfy. I love it.

    SvarSlett
  5. Nydelig nydelig nydelig!!!:)Jeg lurer på hvor kjøper du de vakte blondegardinene dine? Hilsen, Olga:-)

    SvarSlett