torsdag 25. oktober 2012


 Vi er igang med årets bilder til årets juleutstilling...og i år har jeg noen nye gobiter på lur....
Derfor byr jeg på en liten sniktitt nå...:) Dette er helt ferske bilder,malt på et håndlaget grovtpapir fra London. Et fantastisk papir som gir et røft utrykk. Desverre fikk jeg ikke med så mange (filler`n!)
av dette slaget. Men fikk med noe annet papir som det trylles med i disse dager...:)


" May a butterfly sit on your shoulder, and bring you luck....today,tomorrow...and beyond!"
er teksten i disse to sommerfugelbildene.



 Mye rart man kan bruke i disse bildene...og det går med endel lim:)
Familiens lille prins er aldri langt unna som dere vet, så under dagens bilde tagning måtte han bare få være med. Like vakker utenpå som inni er han...

Så nå vet dere hva som skjer her til 16 november. Da skal utstillingen settes opp på Bamble bibliotek. Skal stå en uke og lørdag 24 nov er det salgdag. Tankeprossesen rundt utstillingen og "rammen rundt" svirrer stadig vekk. Selfølgelig sniker det seg inn litt naturmatrialer ,som myker det hele opp:) Liker alltid å ha litt annet enn bare bilder også,så kremmerhus er i full produksjon...De blir nok å se her etterhvert...Høstsola skinner her i dag,måtte den skinne på dere alle der ute også,klem Vibeke




5 kommentarer:

  1. Skjønne du ♥ Bildene viser litt av hvem du er ♥
    Så vakkert,harmonisk,en glede å se på :)

    Klemmer Bentevenn

    SvarSlett
    Svar
    1. Bilder er veldig personlig Bente,som du sier det skinner litt igjennom hvem du er:)Takk for denne skjønne tilbakemeldingen:)

      Klemmer til deg gode Bente <3

      Slett
  2. Darling!
    Nydelig og jeg likte veldig godt det brune papiret.....bare å reise til London igjen....ta meg med.....hi,hi.

    Skjønneste Nure da.... han er et syn!
    Han må du male...kommer til å bli fint!
    Her er kommet snø i dag....hjeeeelp....
    Men tror ikke det blir liggende.
    I dag fikk jeg akutt juleglede.....gleder meg å ta frem julemusikken og min absolutte favoritt er Kurt Nilsen sin juleplate!
    Lovely altså....den MÅ du kjøpe om du ikke har den....MÅ HA!Og askepott musikken da og filmen.....du vet den fra Tjekkia.....besvim,alle mine søsken tenker på meg kl 11 om julaften for da MÅ Camilla se 3 nøtter til askepott.....
    Ikke mange ukene igjen nå til din dag....
    Margareth har bursdag samme måned som deg,15 nov.Da skal jeg i Villavn....i fjor var hun 40 og vi hadde en super fest der hun danset magedans foran alle!Hun er tøff og herlig!

    Vel min venn,ha en skjønn helg snart-i morgen formiddag skal jeg til byen og hente Casper som kommer hjem med båt....
    Nei da...skal ikke ha med flagg og sånn....(kunne hatt.....hi,hi)
    Klemmer i bøtter og spann!

    SvarSlett
  3. Humrer og ler her....du altså. Du er bare ei fantastisk dame jeg liker SÅ godt. Snakk om å spre glede rundt seg,det klarer du i "bøtter og spann". TAKK!!!for at du er du Camilla. Når jeg maler hører jeg alltid på musikk og nå går det i...tør jeg si det..julemusikk:))) Jeg vet jeg er litt smågal,men det er bare så mye fint. Kurt er en gjenganger her,minstejenta vår elsker hans "stjernesludd"og det gjør jeg også.Askepott er også et must for meg...bare elsker kulissene og musikken i den filmen.Kommer nok til å tenke på deg kl 11 på juleaften jeg også nå,ho,ho:)


    Må dere kose dere med Casper i morgen,han har nok mye å fortelle:)Klem på Klem herfra <3

    SvarSlett