onsdag 8. august 2012

Hvit sensommer

 Heldigvis finnes det litt blomster igjen i hagen..synes nesten det meste er på hell her..Men ikke disse pelargonene. De trives i denne sinkbaljen. Og gir oss ennå følelsen av sommer.

 Og som dere ser er det flere blomster som har lyst å komme frem..:)

Vimplene har hengt oppe i hele sommer,og er blitt rimelig blasse av all VÆR vi har hatt...Vi får vel se om dette er deres siste sommer, også får vi bruke vinteren på å lage nye..imens vi drømmer om sol og varme igjen:)


Ønsker dere alle en VAKKER torsdag ! Varm klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og nydelig blogg:) lar du dine dronning Ingrid overvintre?

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Nei har aldri gjort det ,men er veldig inne på tanken i år:)Må bare finne en plass..har ikke kjeller eller annet kjølig rom som de kan oppholde seg i,men har jo noen jeg kan spørre om "oppholdsplass2:)

    SvarSlett
  3. Kjære Vibeke, vakkert med hvit sensommer!Så nydelig med de vakre blomstene i zinkbaljen. Lest meg nedover her hos deg nå og dine bilder er bare så utrolig flotte. Et drømmehjem du har! Jeg har ikke vært flink til å blogge i sommer. Med flere prosjekter på småbruket, ferie og helse som svinger har bloggingen måtte vike. Jeg har holdt liv i bloggen min med innlegg og kikket så kjapt innom dere flinke bloggevenner med jevne mellomrom. Håper det blir bedre etterhvert nå uti neste uke. Noe stort som skal skje da. Det får dere høre om snart! :-)

    En flott dag til deg Vibeke! Du er en stor inspirasjon og har jeg en dårlig dag er det bare å kikke innom deg, for da blir jeg alltid i godt humør! :-)

    SvarSlett
  4. Snarlig innom blogglandia nå på morgenen og da oppdaget jeg denne nydelige bloggen din ! Jeg skal følge deg videre og ønsker deg en flott dag !

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder!!!!
    Fulle av inspirasjon og som også minner oss på at sommeren ikke riktig er over enda!!!
    Ha en fin dag Vibeke!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. For en herlig oase du har!
    Beundrer virkelig de flotte perlagonene dine!
    Fortsatt fin dag til deg!
    Solklem..

    SvarSlett
  7. Super super flotte og sommerlig indlæg du har fået lagt på https://www.facebook.com/pages/Indretning-og-ideer-i-sommerhusstil/470978859597851 siden Vibeke DEJLIGT med inspiration fra andre også og du er og bliver dygtig Mange knus og sommer hilsner Else

    SvarSlett