fredag 9. mars 2012

God lørdag!

Herlige hvite perleblomster fant veien til meg i fjor...og klart de er velkommen i år også:)



Kransen jeg viste i går,har nå flyttet inn..Og da er den blitt pyntet med akkurat hvit perleblomst..


jammen lurte ikke et egg seg oppi her også....:)


Lørdagen er full av planer,så her er det bare å komme igang kjenner jeg:)I dag skal jeg ut på utstillingen min,med nye vårlige bilder og det er ventet litt folk dit idag,så det gleder jeg meg til. Salget er godt igang,å folk har vært flinke til og besøke utstillingen. Noe jeg setter STOR pris på:)))De nye"rykende ferske"vårbildene får dere en titt av senere idag,så velkommen tilbake!God lørdag alle sammen,klemmer Vibeke

2 kommentarer:

  1. Hvite perleblomster er veldig pent! Flotte bilder du viser.

    Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  2. Hvite perleblomster er et 'must' på denne tiden. For noen skjønne bilder du har tatt. De passet så fint i muggen og det vårlige uttrykket blir forsterket med den flotte kransen din.

    Inne på kolonialen min som jeg kaller hobbyrommet mitt har jeg flere perleblomster som er foreviget på bilde sammen med mine familieskatter. En nydelig vårplante.

    SvarSlett