fredag 9. mars 2012

En titt tilbake...med vår i blikket..

Idag  viser jeg litt gamle bilder som er tatt for ca ett års tid tilbake. På denne tiden var våren kommet godt igang.Og fortsatt synes jeg stemor i litt slitene krukker er bare herlig:)


Her skal et vårlig bord pyntes...men det manglet noe for gi det en ekstra "piff"...Nok engang hjalp natulig pynt til....


Kvist og kvast der har du meg!!

Gleder meg til å lage litt vår"piff" i år også.Har noen flere ideer på lur....:)

Ønsker alle en nydelig fredag,og takker og bukker for de skjønneste tilbakemeldinger,som gjør meg bare varm i hjertet.Mange gode klemmer fra Vibeke,som maler sommerfuglebilder i kveld og drømmer om varmere tider i møte.....

9 kommentarer:

  1. Så fint! Vårlig og friskt! Jeg likte så godt den kransen av kvister og gåsunger. Det var et godt tips. :) Herlige sammensettinger du gjør!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hulda:)Kvister og kvaster er min ting det,mye herlig å finne i naturen:)Ha fortsatt en god kveld!

      Slett
  2. For noen fantastiske fine bilder og blogg du har! Kom akkurat over den. Kribler av glede over å bla nedover.

    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge med!

    Ønsker deg en avslappende helg!

    SvarSlett
  3. Å så koslig!!Velkommen til deg og nå blei du jammen følger nr.80:))))Tusen takk!Klem Vibeke og selfølgelig god helg til deg også:)

    SvarSlett
  4. Dette var noen skjønne bilder! Kjenner vårsola gjennom dem:-) Håper snøen tiner raskt nå så vi kan kose oss ute igjen! God helg til deg, klem fra Berit.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er så enig Berit,nå vil vi ha VÅR!!God helg:))Klem

      Slett
  5. Hei Vibeke :)
    Kom over bloggen din her og tenkte jeg skulle legge igjen et lite spor - likte meg veldig godt her hos deg, så jeg la meg også til som følger :) Mange flotte innlegg og bilder her hos deg, til stor inspirasjon ღ Ønsker deg en fortsatt fin helg, klem fra Mette

    SvarSlett